Lejárt a biztonsági időkorlát.
Ha az oldal űrlapot is tartalmaz, annak mentése csak érvényes bejelentkezéssel lehetséges.
A bejelentkezés érvényességének meghosszabbításához kérjük lépjen be!
Felhasználó név:
Jelszó:
 
SmartCard kezelő szoftver terméktámogatás

Szoftverfrissítés
Elkészült a OOK - MOOT SmartCard kezelő szoftver 1.2-es verziója. Az új verzió első sorban a proxy szerveres felhasználók miatt készült, de mindenkinek ajánljuk, akinek még nincs működő SmartCard kezelő szoftvere. Akinek van már működő verziója, azoknak ez a verzió automatikusan le fog töltődni.

A OOK - MOOT SmartCard kezelő szoftver 1.2 verziójának letöltéséhez
[ Kattintson ide ]

Tudnivalók
Kérjük, hogy amennyiben bármilyen problémája akad a MOOT tagsági kártya használatbavétele során, elöször olvassa át ezt az oldalt, és ha nem sikerül az itt leírtak alapján elhárítani a hibát, csak akkor írjon a smartcard@osteoporosis.hu e-mail címre.
Az oldal folyamatos frissítés alatt áll. Azok a hibajelenségek kerülnek fel, amelyek az Önök visszajelzései alapján gyakran előfordulnak.

E-mail tanácsadás
A gyors és hatékony segítség érdekében kérjük, hogy amennyiben az itt leírtak alapján nem sikerült megoldani a problémát, úgy a hozzánk küldött e-mailben a következő információkat írja meg, hogy kollegáink pontosabb képet kapjanak a szoftver környezetről, és a hiba elhárításának lehetőségeiről:

  • Operációs rendszer pl.: Windows 98, 98SE, XP, stb...
  • Internetkapcsolat minősége pl.: 56kBit/sec modem, ADSL, Kábelnet, Helyi hálózat, stb...
  • Személyes tűzfal program pl.:Windows XP beépített, Norton Internet Security, ZoneAlarm, stb...
  • Hálózati körülmények Amennyiben az Ön számítógépe nem közvetlenül kapcsolódik az internethez, részletesebben alább.

HTTP Proxy támogatás
OOK - MOOT SmartCard kezelő szoftver 1.2 verziójától már proxy szerveres felhasználók is tudják használni a SmartCard-os távoktatási beléptető rendszerét.

A proxy szerveres bejelentkezéshez egyszerűbb esetben elegendő ha a "Proxy kiszolgáló használata" és az "Internet Explorer proxy beállításainak használata" van kipipálva.

Amennyiben így nem működik, valószínű, hogy a proxy szerver bejelentkezéshez be kell még szereznie a proxy szerver belépéshez szükséges Tartomány, Felhasználói név, Jelszó adatokat a helyi rendszergazdától.

A www.osteoporosis.hu nem elérhető, kérjük ellenőrizze Internet kapcsolatát!
Élő Internet kapcsolat esetén is sok esetben jelentkezhet a fenti hibaüzenet. Egy szoftver Internet hozzáférését sok egyéb program korlátozhatja, adott esetben az operációs rendszer is. A következő listán haladjon végig sorban, és ha nem sikerül megoldani a problémát, akkor jelezze nekünk e-mailben.:

  1. Ellenőrizze, hogy a www.osteoporosis.hu Web-böngészővel (javasolt Microsoft Internet Explorer) elérhető-e.
  2. Amennyiben személyes tűzfal program van telepítve a gépére, úgy győződjön meg róla, hogy engedélyezte a ookkartya.exe program számára az Internet hozzáférést
  3. Amennyiben nem közvetlenül, azaz helyi hálózaton keresztül csatlakozik az Internethez: Kérdezze meg a hálózat rendszergazdáját, hogy a következők valamelyike nem korlátozza-e a program Internet elérését: Központi tűzfal, Proxy szerver, Tartomány vezérlő, egyéb szoftver.
  4. Egyes esetekben a szerverrel nem jön létre a kapcsolat bizonyos hálózati és/vagy operációs rendszer körülményektől függően. Ilyenkor segíthet, ha a bejelentkezés gombra kattint.

Kérem várjon...
Kongresszusok listája
  • H
  • K
  • Sze
  • Cs
  • P
  • Szo
  • V
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Legfrissebb kongresszusok

További rendezvények